Podróż pociągiem – pierwsza od milionów lat ;)

W ostatnim poście wspominałam Wam o Polskim Busie.

Ktoś już zdążył skorzystać?

Mimo iż uwielbiam wygodne, szybkie i przyjemne podróże tym razem postanowiłam wybrać się do Warszawy na szkolenie – uwaga, uwaga, uwaga – pociągiem!

pobrane (2)

Nie wiem co mnie tknęło, może fakt, że już dawno z tego rodzaju komunikacji nie korzystałam?

W każdym bądź razie wybrałam połączenie EIC (Express Inter City). No i tu muszę przyznać duży plus dla linii kolejowych.

Wygodne przedziały, szyściutkie, zadbane. Dodatkowo posiadały gniazdka elektryczne i wygodne miejsce na ciepły napój czy też wodę serwowaną w trakcie podróży. Dla mnie duży plus.

pobrane (1)

Podróż minęła szybko i bezproblemowo…

Ale…
Musi być przecież jakieś ale.

Jeśli korzystanie z PKP to wiecie, że EIC jeździ w niewiele miejsc. Pozostałe pociągi pozostawiają wiele do życzenia. Ciasne przedziały, które jak widziałam zawsze były przepełnione tak więc podróż mało komfortowa.

images (8)

Każdy wybiera to co może, ale tak na przyszłość chciałam wiedzieć (jakbym miała gdzieś podróżować).

Jak jest Wasza opinia na temat zwykłych linki kolejowych?

Leave a Reply

